Fenomén antistresových omaľovániek

augusta 13, 2017

 Už sú takmer všade. V každom kníhkupectve hneď pri vchode, v každom magazíne ako príloha, no jednoducho všade. Ak ste o nich ešte nepočuli, tak asi žijete niekde v podzemí, alebo inom časopriestore. A o čom to vlastne píšem? Predsa o antistresových omaľovánkach!

Omaľovánky tu s nami boli odjakživa, no až nedávno sa z nich stal fenomén, keď im niekto pridal prívlastok "antistresové". A keďže je momentálne in mať antistresové takmer všetko, od gumových hračiek až po spinnery, tak aj tieto omaľovánky sa tešia obrovskej popularite. V čom sa líšia od obyčajných omaľovániek? No, prakticky v ničom. Predtým, než budete namietať, vám vysvetlím prečo. Existujú totiž rôzne náročnosti týchto omaľovániek. Od tých pre začiatočníkov, ktoré sa práve obyčajným omaľovánkam podobajú, až po tie pre najpokročilejších, ktoré vám maľovaním spôsobujú snáď ešte väčší stres. Je síce pravda, že aj tie "pre začiatočníkov" obsahujú o niečo obtiažnejšie detaily, no od tých obyčajných sa líšia snáď iba vzormi.

Na čo teda slúžia tieto omaľovánky?
- podľa všetkého by mali odbúravať stres
- zaženú nudu, či už máte syndróm vyhorenia alebo ste na materskej a už vás nebaví si všímať decká
- ak ste kreatívny človek, no práve nemáte inšpiráciu, môžte začať maľovať a ona sa už nejaká múza objaví
- skvelý zabijak času na prednáškach (vyzeráte, ako by ste si písali poznámky, 100 % odskúšané)
- ak ste viac šikovný, môže z toho byť pekný braz trebárs aj na stenu
















japonské mačičky, náročnosť - mierne pokročilý

Ak vás prečítanie využitia týchto omaľovánok inšpirovalo k ich kúpe, gratulujem. Ja osobne som tomu rozhodne podľahla. Na chvíľu. Nevravím, že už ich nikdy nebudem maľovať, ale podľa mňa je to ošiaľ, ktorý ako rýchlo začne, tak rýchlo aj opadne. Ale občas mám nutkanie niečo vyfarbiť. Najmä na prednáškach. Preto vám na začiatok poradím neinvestovať do drahých kníh z kníhkupectva, keď o tom naozaj nieste presvedčení. Ja som začala s menšími zošítkami z AliExpressu za pár drobných. Najviac ma zaujala Alica v krajine zázrakov, ktorá je moja najobľúbenejšia a plánujem si kúpiť aj originálnu knihu. Tá z Ali mala zopár strán, je malého formátu, ale pri nej som zistila, ako veľmi ma to baví. Ak vás to začne baviť rovnako, na výber je naozaj široká škála tém. Od vášho obľúbeného filmu či seriálu, až po rôzne mandaly, relaxačné vzory kvetín, rastliny a zvieratá. Mojim momentálnym snom je kúpiť si Malého princa, ako moju najobľúbenejšiu knihu.

moje obľúbené strany z Alice v krajine zázrakov, keby mal niekto záujem o malú brožúrku na skúšku, na Aliexpress kúpite napríklad TU

Ešte k záveru by som odporučila mať kvalitné farbičky, pevné nervy a kreativitu, a môže sa začať napríklad odbúravať stres. Podľahnete?


You Might Also Like

0 komentárov

#follow me on instagram