Wreck this journal I

augusta 03, 2017

Poslednou dobou mám veľa veľa času, keďže skúškovie obdobie som zvládla hneď v prvých troch dňoch od jeho začiatku. Tak som sa rozhodla tráviť svoj čas okrem práce aj trochu kreatívne. A tak mi padol do ruky práve Wreck this journal (Destrukčný denník) a rozhodla som sa ho toto leto dokončiť. Dnes vám predstavujem prvých 10 stránok, ktoré som už dávnejšie alebo za posledný týždeň vyplnila. Na každú stránku sa snažím dať kúsok zo seba, veci, ktoré ma charakterizujú a mám ich rada.

1. Poke holes
Na tejto stránke je úlohou vypichnúť do stránky diery pomocou ceruzky. Keď som ich vypichla, napadlo mi nakresliť na stránku môj obľúbený melón. Melóny sú moja závislosť, preto bola voľba jasná. Maľovala som vodovými farbami.

2. Add numbers
 Toto je zatiaľ jediná stránka, ktorú som očíslovala podľa jej znenia, ostatné stránky zatiaľ očíslované nemám, ale nakoniec ich očíslujem. A čo sa týka vyzobrazenia - malo to byť na spôsob Matrixu. Nevyšlo to úplne tak, ako som si to predstavovala, ale v živote nie vždy všetko vyjde tak ako si to predstavujete. Nuž, ale aspoň je to originálne, myslím (ešte som túto stránku v takejto podobe nevidela).
3. Crack the spine
 Cieľom tejto stránky je "zlomiť chrbát knihy". Uznávam, čo sa tejto stránky týka, nebola som veľmi originálna. Takmer každý na túto stránku nakreslí zlomenú ľudskú chrbticu, resp. chrbtovú kosť. Mne sa však vždy páčili kosti z úvodnej zvučky zvučky Dr. Housa, a tak som na ten štýl nakreslila chrbticu. Výsledok sa mi aj napriek svojej neoriginalite veľmi páči. Chrbtica je kreslená tenkou fixkou a strana je pokvapkaná vodovými farbami.
4. Scratch
 Cieľom stránky bola vyškriabať niečo ostrým predmetom. Rozhodla som sa vyškriabať niečo ako "portrét" neznámej ženy, a zvyšok tváre jednoducho dokresliť ceruzkou. Nebolo to tak ľahké, je to veľmi krehký papier a prerezať sa na druhú stranu sa mi podarilo len asi trikrát. Nevadí mi to, ale opačná strana vyzerá teraz....no vyzerá ako vyzerá.
5. Sew

Na tejto stránke bolo potrebné niečo vyšiť. Naplnená očakávaniami po tom, ako sa mi podarilo vlastnoručne ušiť ruksak, som sa do toho s radosťou pustila. A verte mi, šiť do papiera je naozaj náročné! Papier sa rýchlo trhá a tak celkovo, veľmi neprakticky sa šije do knihy. Opäť som si zvolila svojmu srdcu veľmi blízky motív a to vlka, ktorý je mojim najobľúbenejším zvieraťom, je tak majestátny a hrdý, musela som ho do svojho WTJ zahrnúť. Na druhej stránke je taktiež zahrnutá japončina, ktorá je mi taktiež veľmi blízka. Je tam napísané "ookami" a teda vlk. Okrem nite na pravú stranu tváre som použila tenkú fixku a vodové farby.
6. Collect stamps
Toto bola jedna z mojich prvých dokončených stránok. Doma som narazila pri upratovaní a sťahovaní starú knižočku plnú známok, ktorá záhadne nikomu nepatrila. Tak som si ju schovala a pár rokov na to som si kúpila tento žurnál a čuduj sa svetu, zrazu sa mi hodili. Stránka ma veľmi bavila, a preto tak aj vyzerá. V obálke sú ešte ďalšie známky, ktoré sa mi páčili ale bohužiaľ, už sa nevošli na dvojstranu.
7. Color outside of the lines 
Moja najčerstvejšia strana, ktorú som dokončila práve dnes. Opäť je veľmi osobná, pretože Malý princ je moja zo všetkých najobľúbenejšia kniha (možno to niekomu príde hlúpe, ale keby si mám vybrať knihu na opustený ostrov, určite a za každých okolností by to bola práve táto), a po zhliadnutí nádhernej rozprávky na motív Malého princa - Le Petit Prince, som sa do príbehu zamilovala opäť (rozprávka nie je veľmi známa, o jej existencií som v našich končinách vôbec nepočula ale veľmi odporúčam). Takže voľba pre túto stránku bola jasá. Hneď ako som uvidela kruh, ktorý má ostať prázdny, videla som na ňom ružu. Zo stránkou som nadmieru spokojná! Maľovala som opäť vodovými farbami a na oblohu som nalepila zlaté lesklé hviezdičky.


8. Color the edges
 Ďalšia stránka bola jadnou z tých voľnejších, kde sa kreativite medze nekladú, jedinou "podmienkou" bolo vyzdobiť okraje knihy. Keďže milujem indiánsku kultúru, ich vzory a farby, poňala som to v indiánskom štýle. Boky knihy sú vyfarbené fixkami a indián vodovými farbami a farbičkami.

9. Collect W
 Úprimne? Táto stránka ma veľmi nebavila. V našich časopisoch sa W veľmi nepoužíva, preto som rozstrihala jediný zahraničný časopis, ktorý som doma našla a na ostatné "W" som trochu podvádzala a použila obrátené M. So stránkou veľmi spokojná nie som, ale nevadí. Aj také berie autobus.

10. Tape page
Poslednou dokončenou stránkou je stránka, kde úlohou bolo polepiť ju páskou do nejakého vzoru. Tak som vzala svoje washi pásky a vytvorila tento jednoduchý design.

Ako sa vám páčia stránky z môjho WTJ? Vlastníte ho aj vy? Ak nie, určite ho odporúčam, ako mladším, tak aj starším, ktorých bavia kreatívne a zábavné veci.


You Might Also Like

0 komentárov

#follow me on instagram