Vtipný článok

augusta 03, 2017

Ak sa práve nudíte tak ako ja, mám pre vás článok (ktorý síce nie je nijak čitateľsky či umelecky hodnotný), ktorý vám vyčarí úsmev na tvári. Našla som zopár krátkych vtipov, ktoré ma poslednú dobu dosť pobavili, a preto sa chcem s vami o ne podeliť. Väčšinou sú už vtipy otrepané, no tieto mi prišli originálne a najmä ľahké na zpamätanie. Tak šup sem s nimi!
(Niektoré dám v angličtine, pretože v slovenčine by nedávali zmysel)

I once farted in an elevator, it was wrong on so many levels.

Why did the skeleton go to the party alone? -- He had no body to go with him!

I bet earth makes fun of the other planets for having no life (Stavím sa, že si Zem robí srandu z iných planét, že nemajú žiaden život)

It's hard to explain puns to kleptomaniacs because they always take things literally. (Je ťažké vysvetliť dvojzmysel kleptomanovi, pretože všetko berie, doslovne.)

The dyslexic devil worshipper sold his soul to Santa. (Vyznávač diabla s dyslexiou upísal svoju dušu Santovi.)

So this guy with a premature ejaculation problem comes out of nowhere.

Slepec po ceste domov narazí na bar. A na stoličku. A na stôl.

How does NASA organize their company parties? They planet.

What's the best part about living in Switzerland? Not sure, but the flag is a big plus. (Čo je najlepšie na živote vo Švajčiarsku? Niesom si istý, ale vlajka je veľké plus.)

What do you call a big pile of kittens? A meowntain.

Just went to an emotional wedding. Even the cake was in tiers. (Bol som na veľmi emocionálnej svadbe. Aj torta bola na kúsky.)

Learn sign language, it's very handy.

Príde muž na paralympiádu a nikde ani nohy.

Ťažko pochopíš matriošky. Sú uzavreté do seba.

Mal som strach z retardérov. Ale pomaly sa cez ne dostávam.

Prečo je kalendár v depresii? Jeho dni sú spočítané.

Som lenivý a ležím si za tým!

Stratila som črievičku.
Zn. Biologička vo výskume

Ja sa z teba doštím!
Zn. Doštička

Dúfam že ste sa pobavili ako ja a nachvíľu zabudli, že je polovica leta za nami :)

You Might Also Like

0 komentárov

#follow me on instagram