Lodička si pláva...slnko zapadá...

augusta 03, 2017

Leto je v plnom prúde a hoci som už pri mori bola a tento rok sa tam už nedostanem, je príjemné si naň aspoň zaspomínať. Tak som lovila vo fotkách z mojej prvej dovolenky (prvej vo veku vnímania, nerátam dovolenku, ktorú si prakticky ani nepamätám) a našla som zopár podarených, ktoré dokonale vyjadrujú kľud a pohodičku pri mori. Sú fotené mojim malinkým ružovučkým digitálnym Sonyčkom, takže kvalita nie je úplne "košér", ale nie je to najhoršie *usúdilo silno amatérske oko*. A teraz zopár tých mojich "skvostov". ENJOY :)

 K tejto fotke si neodpustím komentár, preto...pretože ju mám asi zo všetkých najradšej!! Možno tomu neporozumiete, je to fotka ako každá druhá, ale na mňa vplýva niečim zvláštnym, neviem to pomenovať ale mám ju hrozne rada. A páčia sa mi aj tie zvláštne farby, podotýkam bez úprav :)


Prechádzali sme sa, a potom som objavila zopár uličiek na ten taliansky/sicílsky štýl, a tie ja naozaj milujem. Táto tak možno nevyzerá, ale na mňa tak pôsobí a preto mám túto fotku vskutku celkom rada.
 A na koniec to, čo je pri mori to najkrajšie - západ slnka. A keďže sme celý týždeň mali so sesterniciným priateľom súťaž, kto odfotí najkrajší západ, mala som z čoho vyberať (aby nie, keď polovica fotiek boli len západy). Ak by som mala vybrať favorita, je to určite táto fotka.


A čo vy? Chystáte sa/už ste boli na dovolenke? :)


You Might Also Like

0 komentárov

#follow me on instagram