Čo sa starčekovi zadarilo

augusta 03, 2017

Ako vždy sa riadim heslom: Pre dobrú fotku nie je dôležitý fotoaparát, ale fotograf, nápad a myšlienka. Dobrá fotka sa dá spraviť aj s kalkulačkou :)

A preto vám prinášam (podľa mňa) to najlepšie, čo môj starý digitálny foťák dokázal. Občas sa nejaký dobrý záber pritrafí aj do môjho malinkého ružovučkého Sonyho. Sú to zároveň posledné fotky, ktoré som týmto foťákom odfotila a zverejňujem. Odpočívaj v pokoji, Soník.
 určite nie je zložité spraviť takúto fotku, ale je jedna z mojich obľúbených :)

 jednoducho lienočka z obdobia, kedy sme mali na baráku doslova inváziu lienok (kto nezažil, neľutuje)
 táto fotka možno na prvý pohľad nevyzerá úžasne, ale na mňa pôsobí niečim zvláštnym, čo ju rozhodne robí jednou z tých mojich lepších výtvorov, Košice
 mám rada čierno-biele fotky, no na pôvodnej fotke sa mi páčili práve tie lucerny, a nepoznám lepší spôsob ako ich zvýrazniť ako takto..., Budapešť
 opäť fotka z Budapešte, dávam ju sem preto, lebo neviem urobiť normálnu fotku budovy - ale táto sa podarila, tak preto

 a nakoniec fotka mojej kamarátky, na túto som nesmierne hrdá :)



You Might Also Like

0 komentárov

#follow me on instagram