Ušiačik v zajatí

mája 17, 2017

Máte radi roztomilých ušiakov? Aj ja, aj keď radšej tých drobnučkých, zakrslých, ale keďže sme na dedine, tu sa chovajú zajačiky na iné veci. A ja by som do pusy nikdy zajaca nevložila, preto som si ho aspoň odfotila :). Na tieto dve fotky som naozaj pyšná! :) Sú z tých mála, ktoré sa mi podarili na prvý raz takmer dokonale. Uprava takmer minimálna. Fotografi by k nim možno mali mnoho pripomienok, ale čo tam po tom ,nie som fotograf a z môjho laického pohľadu sú dokonalé :). Vznikli asi pred dvoma rokmi na grilovačke u môjho známeho. Tento zajko (možno králik) musel byť zvečnený na fotografii. Nemohla som si pomôcť, a hneď som si ho zamilovala. Prosím, fotky nekopírovať a ak si ich náhodou chcete nejak "požičať" dajte mi prosím vedieť. Za pochopenie ďakujem :)


You Might Also Like

0 komentárov

#follow me on instagram