Moje anime "vykopávky"

augusta 07, 2017


Nuda robí svoje, to je fakt, ale obrovská nuda vás donúti robiť veci, od ktorých si za normálnych okolností držíte odstup. Napríklad poriadne upratovanie. Napríklad. A tak som robila poriadok vo "všehoskrini", to je vám skriňa, v ktorej nájdete "z každého rožku trošku", ako sa vraví. Od topánok, cez knihy, kabelky až po rôzne druhy papierov a veľmi "dôležitých" dokumentov. A tak som sa dostala ku šanónu, v ktorom sú založené rôzne etapy môjho života - vysvedčenia, diplomy, projekty zo strednej a nakoniec aj nejaké moje kresby z dávnejšieho obdobia (cca 6 rokov dozadu). Vtedy som ešte nebola taká šikovná ako som dnes, stále to nie je úplne ono ae zlepšila som sa. No vtedy som sa zo svojich kresieb veľmi tešila, z každej osobitne, prinášali mi veľa radosti. Preto vám prinášam pohľad na staré anime kresbičky, ktoré vás snáď potešia tak ako vtedy moje 14-ročné JA.
Pre začiatok tu mám mini postavičky, ktoré vtedy zdobili moju anime stenu (zľava Guiche de Gramont/Zero no Tsukaima, Sawako Kuronuma/Kimi ni Todoke, Ino/Naruto, P-chan/Ranma 1/2, Pein/Naruto)
Ďalej nasleduje moje navždy najobľúbenejšie anime, ktorým je Inuyasha. Vždy som ho milovala, a preto som ho aj rada kreslievala.
Po Inuyashovi som vždy mala rada anime od rovnakej autorky, Ranma 1/2.




 Ďalšie anime, čo som často kreslievala je Zero no Tsukaima.

  






 Anime, ktoré poskytovalo mnoho postáv bolo, samozrejme Naruto.





































Gaara bol vždy môj miláčik z Naruta, a z tej chibi kresbičky som sa veľmi tešila. A potom som išla von a babka ju pokrčila a vyhodila, zjavne si neuvedomila, že to beriem ako vážnu kresbu a nie len taký zdrap papiera. Keď som sa skoro rozplakala, vybrala ho pre mňa zo smetiaku a vyžehlila, a tak má teraz, chudáčik, zaujímavú štruktúru.

A nakoniec ostatné anime postavičky.




































You Might Also Like

0 komentárov

#follow me on instagram