DIY - Váza zo starej vínnej fľaše

mája 18, 2017

Zdravím, milí čitatelia!

Poznáte ten pocit, keď konečne príde piatok a po ťažkom týždni sa uvelebíte na sedačke a spravíte si chvíľku iba pre seba pri dobrom filme a s dobrým vínkom. Na druhý deň však nájdete iba prázdnu fľašu. Chystáte sa ju vyhodiť. A pritom sa dá tak kreatívne zúžitkovať! V tomto článku vám ukážem, čo sa dá s takou fľaškou pri troche kreatívnej nálady dá spraviť. (Predom sa ospravedlňujem za kvalitu niektorých fotiek, boli fotené iba mobilom). 

Budem rada, ak sa návodom inšpirujete, ale nepokladajte ho za svoj, resp. uveďte zdroj, ďakujem :)

Čo na to budete potrebovať:
  • fľašu od vína (alebo iného alkoholu)
  • noviny
  • lepidlo
  • halúzky zaujímavých tvarov
  • nožnice
  • štetec
  • ceruzku a gumu
  • hrubší špagát, povraz
  • výkresy
  • farbu na fľašu aj na halúzky (ľubovoľnú, ja som použila bielu akrylovú)



1. Ako prvé som fľašu oblepila novinami, aby sa na ňu neskôr jednoduchšie nanášala farba.
 2. Ďalším krokom je teda nafarbenie fľaše na farbu, ktorá sa vám páči. Ja som si zvolila bielu akrylovú. Po uschnutí farby som na spodok a vrch fľaše naniesla lepidlo a obmotala som okolo nej špagát. Je na každom osobne, ako vysoko chce špagát naviazať.
 Tip: Pekne by to vyzeralo keby je fľaša obviazaná celá a v strede by bol výrez srdce či iný tvar, kde by sa špagát nenachádzal.
 3. Ako ďalšie som si z výkresu vystrihla srdiečko ako šablónu a niekoľkokrát som ho obkreslila a vystrihla z výkresu a potom 2x taký počet z novín. Jedno srdiečko z novín som si vystrihla extra, a to som nalepila do stredu fľaše. Okolo fľaše kúsok nad srdiečko som ešte priviazala špagát a vytvorila mašličku.
 4. Vázička je hotová, ďalším krokom je namaľovať halúzky na bielo (alebo na akúkoľvek inú farbu). Keď farba uschne, naaranžujeme ich do našej novej vázy a nastrihané strdiečka zlepíme dokopy. Na jednu stranu výkresového srdiečka nalepíme novinové srdiečko, a na druhú stranu najskôr nalepíme špagát (alebo čokoľvek iné, čím srdiečka zavesíme na halúzky) a naň nalepíme novinové srdiečko. Hotové srdiečka zavesíme na halúzka a vualá, dielo je hotové :).
 A výsledok vyzerá takto:

 Ak sa vám hotový doplnok páči, budem rada ak sa so mnou podelíte aj o svoje výtvory :)

You Might Also Like

0 komentárov

#follow me on instagram