TEST|Colour B4

augusta 06, 2017

Zmena je život, povedala som si po rokoch čiernej farby na vlasoch. Rozhodla som sa, že by som chcela byť opäť tá roztomilá brunetka ako kedysi. No vopred mi bolo jasné, resp. vedela som, že nechcem odfarbovanie vlasov peroxidom u kaderníčky za nekresťanské peniaze. Tak som pátrala v hlbinách internetu a niečo iné. A tým je produkt s príznačným názvom "Colour B4". Jedná sa o britský produkt, preto som ho u nás ešte nikdy nevidela ani o ňom nepočula. A po preštudovaní informácií a ohlasov som si povedala fajn, to je presne to, čo som hľadala. A tak som si ako predčasný narodeninový darček želala práve tento odfarbovač. A teraz vám tu opíšem moju skúsenosť s týmto produktom.

Pre začiatok je nutný predložiť stav mojich vlasov, nakoľko nie všetci musia mať rovnaké výsledky ako ja. Vlasy si farbím už veľa rokov, asi tak deväť. A z týchto rokov je väčšina práve tých, počas ktorých mám vlasy čierne. Preto som vedela že to bude trošku oriešok sa ich zbaviť. Ďalej, mám vlasy zdravé - už som vystriedala aj čiernu, aj hnedú a chvíľu dokonca aj blond farbu, a nijak výrazne mi to vlasy nepoškodilo. Nežehlím si vlasy, ani nijak tepelne neupravujem, taktiež nepoužívam laky, gely či tužidlá. Takže to je stav mojich vlasov. A poďme k samotnému produktu.

O ČO VLASTNE IDE? Podľa popisu ide o odfarbovač, ktorý nie je na báze amoniaku či peroxidu, a preto by mal byť "zdravší" (cháp menej škodlivý) pre vaše vlasy. Hlavným princípom fungovania Colour B4 je, že predstavuje presný opak farbenia vlasov. vtedy dochádza ku zväčšovaniu vlasových molekúl a to pomáha k uchyteniu farby na vlasoch. A práve tento produkt by mal molekuly opäť zmenšiť a nežiadúcu farbu by ste tak mali z vlasov odstrániť a vrátiť sa, resp. sa priblížiť odtieňu vašej prirodzenej farby.



MOJA SKÚSENOSŤ - Ako som už spomínala, na čierno sa farbím už niekoľko rokov, preto som zvolila variantu produktu Extra Strenght, namiestu Regular. Taktiež som si kvôli dĺžke svojich vlasov a hustote kúpila dve krabičky. Objednávala som z internetu, z českej stránky www.colourb4.cz, spolu s poštovným to vyšlo na cca 35 eur, čo nie je rozhodne málo, ale narodeniny má človek iba raz do roka.
Podľa návodu som si pred odfarbovaním dôkladne umyla vlasy a vysušila ich. Potom som zmiešala prípravok A s prípravkom B, triasla s ním po dobu 60 sekúnd a nakoniec začala nanášať na vlasy. Toto je moja prvá skúsenosť s nanášaním farby, resp. odfarbovača na vlasy, a musím priznať, že aj posledná. Obdivujem svoju maminu, ako ma dokáže s kľudom vždy nafarbiť. Ja dôležité poriadne si produkt naniesť na všetky miesta, ktoré chcete odfarbiť. Pri tomto procese odporúčam mať pri sebe osviežovač vzduchu, parfum či rúško, nakoľko prípravok neskutočne smrdí, ako pokazené varené vajce. Po vydržaní zápachu a nanesení farby sa na obale odporúča si vlasy zabaliť do fólie, resp. alobalu a nechať 60 minút pôsobiť.
A teraz príde tá zábavná časť - vlasy treba z hlavy vymývať 5 - 10 minút, ak máte dlhé vlasy tak min. 10 minút. OK, prvých 10 minút sa to dá vydržať. Potom si nanesiete na hlavu polovičku fľaštičky C, poriadne speníte, počkáte 1 minútu a potom ďalších 10 minút vymývate. To už sa mi začali triasť nohy. Potom si nanesiete zvyšok fľaštičky C a umyjete ako bežný šampón, z posledných síl. Vlasy necháte vysušiť, alebo si ich vysušíte. Môj výsledok ma veľmi neprekvapil, moju farbu vlasov takmer nezmenil. Síce vidím, že sú teraz tmavohnedé namiesto čiernych, no okrem odrastených korienkov neodfarbil nič. Ale tá časť, kde som mala už odrastené korienky, sa mi odfarbila do veľmi peknej, gaštanovo-mahagónovej farby, to je odtieň, aký by som si priala mať na celej hlave. Nuž, čo Nicole mieni, Colour B4 nemení. Ospravedlňujem sa za kvalitu fotiek, ale bola som doma sama a nemal ma kto odfotiť zrkadlovkou.


AKO SOM TEDA SPOKOJNÁ S VÝSLEDKOM? - Ako som už spomínala, nečakala som zázraky, no aspoň som dúfala. Myslím, že bude rozumnejšie dať tomu čas a postupne farbiť odrastené vlasy. Apropo, mala som nachystanú farbu, ktorou som si chcela vlasy následne zafarbiť. V návode sa píše, že vďaka zložkám vo fľaštičke C je možné vlasy ihneď nafarbiť. Ale pak bol pravdou, neviem, či mi nesadla konkrétna farba, alebo v kombinácii s odfarbovačom zle reagovala, ale po pár sekundách farbenia ma začala hlava neskutočne páliť, a tak ma mamina radšej prestala farbiť. Obávala som sa o svoje dlho pestované vlásky. Dnes, veru, dostali zabrať.

AKÉ PLUSY A MÍNUSY VIDÍM V TOMTO PRODUKTE?
+ farba neobsahuje ani amoniak, ani peroxid
+ nižšia cena proti kaderníkom

- trochu vyššia cena
- hrozný zápach
- pri dlhodobom farbení nemusí mať želaný účinok

Máte skúsenosti s týmto alebo podobným produktom? Podeľte sa o svoje skúsenosti.

You Might Also Like

0 komentárov

#follow me on instagram