Fotokniha od Saal-Digital

októbra 30, 2017

Naskytlo sa mi skvelej príležitosti, keď som na instagrame spozorovala reklamu v znení asi - Ak radi fotografujete, či už profesionálne alebo ste úplný laik, dáme vám kupón na našu fotoknihu! Okamžite ma to zaujalo, pretože fotenie ma naozaj baví, a fotokniha prakticky zadarmo je skvelá možnosť ako si svoje najvydarenejšie snímky uchovať. Podmienkou tejto ponuky bolo napísať mail s krátkym odôvodnením, resp. krátkym textom o sebe a vzťahu k fotografovaniu a ak vás vyberú, obdržíte kupón v hodnote 900kč, jedinou vecou, ktorú od vás spoločnosť chce na oplátku, je poskytnutie spätnej väzby, resp. recenzia. A ja sa pýtam, prečo nie? Tak som na reklamu zareagovala, a dostala som odpoveď, že som bola na akciu vybraná. Veľmi som sa potešila, a tak vám tu prinášam moju jedinečnú skúsenosť s touto fotoknihou.

Všetko začína stiahnutím a inštaláciou softvéru SaalDesigner. Po otvorení tohto programu sa zobrazia všetky produkty, ktoré spoločnosť ponúka - okrem fotoknihy sú to napríklad kalendáre, plagáty a iné. Po zvolení možnosti fotoknihy máte na výber z mnohých prevedení a materiálov prebalu a obsahu knihy. Ja som si zvolila pevnú väzbu s panoramatickými rozmermi 28x19 cm. Ako materiály som si vybrala lesklý obal bez vatovania, s matným premium papierom a nakoniec 26 strán.

Následne už môžete slobodne tvoriť vašu vysnívanú fotoknihu. Práca s programom je naozaj jednoduchá, takže aj úplný začiatočník či počítačová lama by túto prácu zvládla. Základná pracovná plocha vyzerá nasledovne:

 Ako ste si mohli všimnúť, na výber je niekoľko rôznych funkcií, medzi ktorými sú napríklad vloženie vlastného textu s výberom rôznych naozaj pekných písem, vkladanie rôznych klipartov či rámčekov, výber rôznych pozadí a iné. Ja som z týchto funkcií vo svojej fotoknihe využila iba vlastný text, nakoľko som si chcela vystaviť tie najkrajšie fotografie v celej svojej kráse bez akýchkoľvek klipartov či vylepšení. takže som fotky vkladala na celú stranu, prípadne na dvojstranu. A výsledok nemohol vyzerať lepšie!

Dodanie bolo naozaj rýchle, napriek tomu že to bolo zo zahraničia. Tovar bol dobre zabalený, bez akýchkoľvek poškodení. A spracovanie fotoknihy je naozaj bravúrne! Obal je krásny, rovnako ako nádherné žiarivé farby v celej knihe. Aj napriek tomu, že som si zvolila matný papier, ktorý sľuboval menej žiarivé farby ako lesklý fotopapier, bola som príjemne prekvapená tými farbami. Ale najviac ma prekvapila samotná kvalita papiera, ktorý je veľmi pevný a na dotyk veľmi príjemný a kvalitný. Nevidno na ňom otlačky prstov.
Lesklý pevný obal knihy s mojou obľúbenou fotkou z dovolenky
 svoju fotoknihu som si rozdeila na tri kategórie - fauna, flóra a places, na ktoré som použila tento krásny ozdobný font
 fotokniha má naozaj žiarivé a pekné farby

Nakoniec túto skúsenosť nemôžem ohodnotiť inak ako naozaj prínosnú a skvelú, teším sa z takejto formy uchovania mojich fotografií a v budúcnosti určite investujem do hrubšej fotoknihy s viacerými mojimi snímkami. Knihu vrelo odporúčam každému, oho fotografovanie aspoň trošku baví, alebo ako skvelý darček na Vianoce či iný sviatok. A ešte raz ďakujem spoločnosti Saal-Digital za túto možnosť!

You Might Also Like

0 komentárov

#follow me on instagram